پرسش های متداول

در ساعات غیرکاری چگونه با کارشناسان ارتباط داشته باشیم؟

  • در ساعات غیر اداری میتوانید از طریق ایمیل ، تلگرام ، واتس آپ مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

آیا اطلاعات مشتریان نزد شما محرمانه می ماند؟

  • بله، تمام اطلاعات مشتریان کاملا محرمانه است و قراردادهای ما دارای بند تعهد به عدم افشای اطلاعات است.

خدمات پشتیبانی شبکه چند نوع است؟

  • خدمات پشتیبانی شبکه با توجه به هدف و مشکل شبکه شما انتخاب میشود.
    برای اطلاعات بیشتر میتوانید از مشاوره رایگان گروه پشتیبانی شبکه ویستانت استفاده کنید.

هزینه پشتیبانی شبکه چگونه محاسبه می شود؟

  • بعد از بازدید و کارشناسی با توجه به نیاز کارفرما و حجم کار تعرفه پشتیبانی توسط کارشناسان اعلام میشود.

قراردادهای پشتیبانی شبکه چندماهه میباشد؟

  • قراردادهای پشتیبانی شبکه با توجه به انتظارات کارفرما و حجم شبکه و تعداد شبکه و… برای هر شبکه و سیستمی متفاوت است.که میتوانید با کارشناسان ویستانت در ارتباط باشید.

چقدر زمان لازم است تا مشکلات مطرح شده در زمینه پشتیبانی رفع شود؟

زمان موردنیاز برای حل مشکلات شبکه بستگی به میزان اهمیت و پیچیدگی آن دارد اما کارشناسان ما در ویستانت تلاش کرده اند تا مشکلات در کوتاه ترین زمان رفع شود.

جواب سوال خود را پیدا نکردم !